Σελίδες

26.3.08

Μικρές καθημερινές ιστορίες .

Μικρές καθημερινές ιστορίες .

Σήμερα στο κεντρικό κατάστημα της Ε.Τ.Ε. χαμός!!

Έχω τον αριθμό 430 περίπου , περνάει το 250 , ταμεία που δουλεύουν 5-6 , βγαίνω για κοντινές δουλειές , επιστρέφω , περνάει το 360, καλώς, κάθομαι σε καρέκλα.
Έρχεται ζευγάρι 55-60 χρόνων, ψάχνοντας για θέση , μετακινούμαι μια θέση αριστερά για να μείνουν κενές δύο μαζί , κάθονται.
Αριστερά μου άνδρας 60 χρονών , μου πιάνει την κουβέντα, δείχνει τον αριθμό του 670 , κουνάω κεφάλι!! ρωτάει:
- μήπως έχετε κανέναν καλύτερο να μου δώσετε;
Απαντώ: Δεν έχω , αλλά και να είχα, δεν θα ήταν ηθικό απέναντι στους άλλους…..
- έχετε δίκιο, απαντάει, αλλά το κάνουν πολλοί…..
Απάντηση : αυτό δεν σημαίνει ότι είναι σωστό....

3 λεπτά αργότερα ο εκ δεξιών μου ,δεν πήρε χαμπάρι τίποτα, μου απλώνει το χέρι με έναν αριθμό, ευτυχώς , μεγαλύτερο από τον δικό μου …….

Δεν υπάρχουν σχόλια: