Σελίδες

18.10.09

Λιμενικά μυστήρια!

Κατάλαβε κανείς γιατί λύθηκε η απεργία των λιμενεργατών στον Πειραιά;;
Εγώ πάντως, όχι.
Το βασικό αίτημα ήταν να ακυρωθεί η σύμβαση με τους Κινέζους.

Η επίσημη θέση, για την λύση της απεργίας, είναι ότι δόθηκε παράταση 15 ημερών στην παλιά διοίκηση μαζί με το δικαίωμα να κάνουν κάτι σαν "τιμολόγηση", πριν αναλάβουν οι Κινέζοι και τέλος...... όποιος κατάλαβε ....κατάλαβε!

Ένας καχύποπτος σαν εμένα, δύσκολα πείθεται ότι όλη αυτή η "ιστορία" (17 μέρες απεργίας) έγινε για να πάρει απλά παράταση το παλιό καθεστώς 15 μέρες και τίποτα άλλο, μάλλον κάτι "κρύβετε".....

Φυσικά και τα ΜΜΕ δεν πρόκειται να πουν την αλήθεια, αυτή είναι η δουλεία τους άλλωστε.....

Έτσι το "φαντασιόπληκτο" μυαλό μου πάει στο πονηρό πάντα...!

Αυτό που κανείς ίσως, από ότι έχω διαβάσει μέχρι τώρα, δεν έχει εντοπίσει είναι το τεράστιο πλιάτσικο που γίνετε σε όλα τα λιμάνια και τελωνεία της χώρας.

Συγκεκριμένα δεν περνάει παρτίδα εμπορεύματος χωρίς να βουτήξουν οι επιτήδειοι μερικά δήθεν "δείγματα", από ακριβά ρολόγια, ηλ. συσκευές, εργαλεία κλπ μέχρι πλαστικά σκουλαρίκια, οτιδήποτε "φορολογείται", ειδικά τα έτοιμα προϊόντα.....

Ασφαλώς και οι έμποροι που διακινούν αυτά τα προϊόντα το γνωρίζουν και τα συνυπολογίζουν στην χασούρα, αν κάνεις τον "δύσκολο" και "αντισταθείς" δεν το έχουν σε τίποτα να σε καθυστερήσουν 1-2 μήνες με αποτέλεσμα να εκτεθείς - χάσεις πελάτες, να περάσει η εποχή τους(για τα εποχιακά)ή η μόδα τους και απλά να καταστραφείς....
οπότε λες "αει στο διάολο" και δεν μιλάς.

Μετά συγχωρήσεως, αλλά αυτή η παράταση μου φέρνει λίγο στο "κάντε μια γερή τελευταία μπάζα ..." κάτι σαν πριμ!!

Η άποψη ότι οι αμοιβές τους είναι τεράστιες, εξασφαλισμένες μάλλον και από την σύμβαση,(97.000 χιλ. ευρώ κατά μέσο όρο ετησίως) και άρα δεν έχουν ανάγκη να καταφεύγουν στο κλέψιμο, αντικρούεται από το "αρχαίο ρητό" ..."δούλεψε να φας και κλέψε να έχεις".

Γενικότερα, αν το Ελ. Δημόσιο περιόριζε το κλέψιμο των εργαζομένων (Νοσοκομεία, υπηρεσίες, Οργανισμούς κλπ) με σεκιουριτάδες που θα έλεγχαν στην έξοδο αυτοκίνητα, τσάντες κλπ μόνο εξ αυτού του λόγου, το έλλειμμα θα περιορίζονταν σημαντικά........

Αλλά είναι ποτέ δυνατόν να κλέβουν Έλληνες εργαζόμενοι;
Όχι ποτέ, μόνο τα αφεντικά......

6 σχόλια:

Locus Publicus είπε...

Ούτε εγώ κατάλαβα τίποτα φίλε glam, αλλά λέω θα κατάλαβαν οι άλλοι. Αν μάθεις τίποτα, σε παρακαλώ σφύρα μας. Οχι, μίζες στην Ελλάδα; Αποκλείεται!

glam είπε...

Αγαπητέ locus, φοβάμαι ότι θα μείνουμε με την απορία και οι δύο...
Η Ελλάδα υπάρχουν κανόνες και μάλιστα αυστηροί που τηρούνται απαρέγκλιτα, αρκεί να τους ξέρεις....
Στην συγκεκριμένη περίπτωση ισχύει το: " Όταν τρώνε, δεν μιλάνε" .....

αθεόφοβος είπε...

H απεργία θα έληγε έτσι και αλλιώς γιατί το άιτημα της για ακύρωση της σύμβασης είναι τελείως ανέφικτο.
Τώρα σε συνδυασμό με αυτά που γράφεις όλα είναι πιθανά.

glam είπε...

Ασφαλώς και θα έληγε ......
Το περίεργο είναι στον τρόπο που έγινε!!

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Διαφωνώ με τον επίλογο σου. Αμάν ποια με τους σεκιουριτάδες. Δεν θα ιδιωτικοποιήσουμε και την επιβολή της τάξης!

Δεν γνώριζα ότι οι λιμενεργάτες επέβαλαν "φόρο" στα εμπορεύματα. Πολύ φοβάμαι πως θα συνεχίζουν να το κάνουν ακόμα και αν το λιμάνι το αγοράσει η COSCO μιας και τα συνδικάτα στην Ελλάδα είναι πάρα πολύ ισχυρά.

glam είπε...

Γιάννη, δυστυχώς, αναγκαίο κακό, όπως και οι φυλακές, δικαστήρια, αστυνομία κλπ.
Μακάρι να μην υπήρχε ανάγκη, αλλά όπως πχ ο κάθε εργοστασιάρχης ελέγχει αυστηρά την είσοδο και κυρίως την έξοδο από τις εγκαταστάσεις του (διαφορετικά την άλλη μέρα δεν θα βρει ούτε την πολυθρόνα του γραφείου του για να καθίσει.....) έτσι και το δημόσιο οφείλει να προστατέψει τα "περιουσιακά μας" στοιχεία από τους ασυνείδητους !!!

Υπάρχει άλλος τρόπος;;