Σελίδες

3.3.10

Μικρά ασήμαντα λάθη ...

Το πρώτο:
Βρίσκεσαι μπροστά σε γραφείο, δημόσιο ή ιδιωτικό δεν έχει σημασία, και ενώ είναι η σειρά σου να εξυπηρετηθείς , χτυπά το τηλέφωνο του υπαλλήλου....

Στο 99% των περιπτώσεων ο υπάλληλος θα το σηκώσει και, .....φυσικά, θα αρχίσει να δίνει κάποιες πληροφορίες κλπ.
Αρκετές φορές , ειδικά αν η διάρκεια του τηλ/τος ξεπεράσει το 1 λεπτό, τα “παίρνω στο κρανίο” και δεν κρατιέμαι:
“Γιατί καλό μου παιδί δίνεις προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση κάποιου που καλεί, πιθανόν,από τον καναπέ του σπιτιού του φορώντας πιτζάμες, σε σχέση με εμένα που έκανα όλον τον κόπο να έρθω μέχρι εδώ;;”
Τις περισσότερες φορές με αντιμετωπίζουν με ένα απορημένη βλέμμα......

Το δεύτερο:

Θα σας έχει τύχει να πάτε πχ σε τράπεζα και αφού πάρετε αριθμό προτεραιότητας να περιμένετε μέχρι να έρθει η σειρά σας, κάποια στιγμή διαπιστώνετε ότι δεν μπορείτε να περιμένετε άλλο και αποφασίζετε να φύγετε.

Πολλοί τότε δίνουν τον αριθμό τους, συχνά , σε κάποιον από τους νεοεισερχόμενους νοιώθοντας , πιθανόν, ότι κάνουν καλό.....
Στην πραγματικότητα όμως “βλάπτουν” όλους όσους περιμένουν κανονικά την σειρά τους.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: