Σελίδες

5.9.08

Άρεσε και είπα να το μεταφέρω εδώ, σπάνια συμβαίνει.....

Την τρίτη 12/8/2008, πριν τον 15Αύγουστο , πελάτης δικηγόρος από τον κλάδο διεκπεραιώσεων του γραφείου! μου στέλνει επειγόντως , από Ρόδο, συμπληρωμένα τα έγγραφα για να του βγάλω βίζα από την κινέζικη πρεσβεία, ( κάνουμε και τέτοια εκτός όλων των άλλων!!) πρόκειται να ταξιδέψει την τρίτη 19/08/2008 για Πεκίνο, Ολυμπιακούς ,τουρισμό κ.λ.π.
Σε προηγούμενη τηλεφωνική επικοινωνία με διαβεβαιώνει ότι η διαδικασία γίνετε αυθημερόν , με ένα επιπλέον κόστος, επειδή όμως είμαι πάντα επιφυλακτικός σε ότι έχει σχέση με πρεσβείες και προξενεία του λέω ότι Τετάρτη μεσημέρι φεύγω για ολιγοήμερες διακοπές και αν κολλήσει δεν εγγυώμαι....
Τέλος πάντων την τρίτη στίς 11:00 είμαι στην πρεσβεία και προσπαθώ με τα ελάχιστα αγγλικά μου να συνεννοηθώ , δεν μιλάει γρι ελληνικά, με τον Κινέζο υπάλληλο.
Ρε καλέ μου , ρε χρυσέ μου δός μου την κωλοβίζα να τελειώνω, τίποτα αυτός, εγώ να του δίνω τα χαρτιά και αυτός να μου τα δίνει πίσω μαζί με κάτι έντυπα της πρεσβείας γραμμένα σε αγγλικά και κινέζικα.
Με τα πολλά , αφού επιστράτευσα και κάθε Κινέζο ή κινεζούλα που έμπαινε μέσα, κατάλαβα ότι άλλαξαν τα έντυπα που έχει η πρεσβεία γι΄ αυτές τις περιπτώσεις, και πρέπει να συμπληρώσω τα νέα, με την διαφορά ότι τα νέα έντυπα είχαν 50 πεδία που έπρεπε να συμπληρωθούν πολλά από τα οποία δεν υπήρχαν καν στο παλιό έντυπο,να τα καταθέσω σήμερα και να πάω πάλι αύριο για να παραλάβω την βίζα, δλδ βράσε όρυζα...
Προσπαθώ να τηλεφωνήσω στον πελάτη, να πάρει την κρυάδα, τίποτα , δεν απαντάει ούτε στο κινητό ούτε στο σταθερό, δεν γμτ άλλη μια θέση κενή στις κερκίδες, σκέφτομαι, και φεύγω σιχτιρίζοντας Κινέζους και ολυμπιακούς.
Επιστρέφοντας στο γραφείο , βλέπω την κόρη να κάθετε στο ένα γραφείο και να χασμουριέται, ως συνήθως, ενώ στο άλλο η σύζυγος να πνίγεται σε μια κουταλιά νερό , αλλά αυτό δεν είναι του παρόντος , και τότε μου έρχεται η φεανή ιδέα...... η κόρη 2 χρόνια στο πανεπιστήμιο μαθαίνει κινέζικα!!!!(μεταξύ μας δεν νομίζω ότι μαθαίνει και τίποτα άλλο...)και πολύ καλά αγγλικά (χρυσά τα έχω πληρώσει) το πουλάκι μου!!
- Κόρη ξύπνα και σήκω , πάμε σε αποστολή!
Χωρίς να ρωτήσει τίποτα άλλο , άλλο που δεν ήθελε, καβαλάμε το μηχανάκι και πάμε πίσω στο Ψυχικό, όπου η έδρα της πρεσβείας, η ώρα έχει πάει 12:25 όταν σταματάμε μπροστά στην εξώπορτα, κλειστή!!
Η ταμπέλα από έξω γράφει: ώρες λειτουργίας 8:30 - 12:30
Φτου γαμώτο , κλείσανε νωρίτερα!!
Χτυπάμε κουδούνια , πόρτες τίποτα, η κόρη όμως έχει τα κέφια της, λόγω της βόλτας, και ανεβαίνει στα κάγκελα όπου βγάζει κάτι άναρθρες κραυγές, γνωστά και ως κινέζικα, μαρτύριο που υπομένω στωικά συχνά-πυκνά, αλλά δεν είναι του παρόντος.
Και ω του θαύματος η πόρτα ανοίγει και βγαίνει ο "γνωστός" Κινέζος , φαίνεται δεν άντεξε ούτε αυτός ο κακομοίρης...
Οπότε ακολουθεί ο διάλογος ως εξής: Εγώ να λέω της κόρης στα ελληνικά, προσθέτοντας και μερικά αγγλικά που και που,( να τα φρεσκάρω ήθελα...)η κόρη να τα εξηγεί στον Κινέζο σε καλά αγγλικά και ο Κινέζος να απαντά της κόρης σε αγγλοκινέζικα που η κόρη καταλάβαινε ελάχιστα, χάος δλδ , με τα πολλά καταλαβαίνουμε ότι ο Κινέζος είναι αμετάπειστος για σήμερα και μας λέει να πάμε αύριο με συμπληρωμένα τα έγγραφα και μεθαύριο θα πάρουμε την βίζα, δλδ, σκατά, άντε πάλι να εξηγώ ότι μεθαύριο τέτοια ώρα θα πίνω τσίπουρο στο χωριό μου και ότι πρέπει να τελειώσω ως αύριο το πολύ, στο κάτω κάτω ήρθαμε εμπρόθεσμα, τίποτα.
Απελπισμένος επιχειρώ να πείσω την κόρη για την σοβαρότητα της κατάστασης για να την μεταφέρει στην συνέχεια: ρε κόρη σου είπα : είναι ντέτζιουρους απόστολος (δεν θυμόμουν με τίποτα στα αγγλικά την... αποστολή)
Φυσικά ο Κινέζος έμεινε "κάγκελο", η κόρη ξεράθηκε στα γέλια , και εγώ αποφορτίστικα....

Δεν υπάρχουν σχόλια: